EVRY – VENDOR PROFILE – WORLDWIDE

EVRY is pursuing a strategy called “digital advantage”, the essence of which is to help customers transition to modern, scalable and efficient infrastructure platforms. PAC sees this as an obvious value proposition in a world overwhelmed by technological opportunities enabled by the cloud, IoT, cognitive solutions and so forth. Furthermore, the strategy builds on EVRY’s core competencies in infrastructurerelated services, a key skill for guiding customers into the “new world”. By aggressively pursuing its partner strategy with companies such as IBM, Amazon, Google, Facebook and Microsoft, EVRY has made it clear it is ready to cannibalize its existing infrastructure business, helping customers move towards more cost-efficient cloud platforms whenever possible.

TABLE OF CONTENTS

  • LIST OF FIGURES
  • DOCUMENT INFORMATION
  • PAC’S ANALYSIS
  • ACTIVITIES ANALYSIS
  • PERFORMANCE ANALYSIS
  • GENERAL PRESENTATION
Detta material är producerat i samarbete med PAC (Pierre Audoin Consultants)

Radar erbjuder via ett globalt avtal med välrenommerade anaytikerbolaget Pierre Audoin Consultants (PAC), våra abonnenter tillgång till global data och insikt. PAC´s rapporter är på engelska och kommer att primärt återfinnas under flikarna Teknik och Leverantörsutvärdering. Radar ska samtidigt stärka PAC i Norden och globalt där de kommer att använda vår research, våra Benchmark modeller och våra rapporter i den globala affären.

DOWNLOAD AREA

För tillgång krävs att du är inloggad med aktivt abonnemang.
Login/Subscription required.