SALESFORCE – VENDOR PROFILE – WORLDWIDE

In the past 15 years, Salesforce has moved on from sales force automation to cloud services, marketing and application development, as well as mobile solutions, social collaboration, community and analytics. The cloud offering has been diversified with dedicated suites for sales, services (customer support/services), marketing, community, analytics and IoT.

Salesforce has accomplished its revenue target of USD 10 billion and even raised it up to USD 23 billion for FY22. Even though this might seem like quite an ambitious objective, the development in the past few years has proven it to be justifiable.

TABLE OF CONTENTS

  • LIST OF FIGURES
  • DOCUMENT INFORMATION
  • PAC’S ANALYSIS
  • ACTIVITIES ANALYSIS
  • PERFORMANCE ANALYSIS
  • GENERAL PRESENTATION
Detta material är producerat i samarbete med PAC (Pierre Audoin Consultants)

Radar erbjuder via ett globalt avtal med välrenommerade anaytikerbolaget Pierre Audoin Consultants (PAC), våra abonnenter tillgång till global data och insikt. PAC´s rapporter är på engelska och kommer att primärt återfinnas under flikarna Teknik och Leverantörsutvärdering. Radar ska samtidigt stärka PAC i Norden och globalt där de kommer att använda vår research, våra Benchmark modeller och våra rapporter i den globala affären.

DOWNLOAD AREA

För tillgång krävs att du är inloggad med aktivt abonnemang.
Login/Subscription required.